Monday, August 1, 2011

מה כבר יש לי באימייל?

לעיתים קרובות, כשאני מספר על הבעיה שאני מנסה לפתור (גניבת זהות אונליין), אומרים לי -
אז שיפרצו לי לאימייל. מה כבר יש לי שם.
מעבר לעובדה שיש שם לא מעט - מספיק כדי להשתלט על הזהות של בעל החשבון, וגרוע מזה - מספיק כדי ליצור ראש חץ כלפי האנשים הקרובים לבעל החשבון, איתם הוא נמצא בקשר, יש פה משהו נוסף.
משהו שמניע תעשיה שלמה.

TheMarker
 
בכתבה  מדה מרקר מהיום:
אך לא רק נתונים בנקאיים שווים כסף. על פי המחקר, פרטי חשבונות דוא"ל שווים בין 0.1 ל-100 דולר והם ממוקמים במקום השלישי מבחינת נפח הסחר, עם 5%. אפילו כתובות דוא"ל בלבד, ללא סיסמה, שוות כסף ועל פי TowerGroup עבור כל מגה-בייט של כתובות דוא"ל ניתן לדרוש בין 0.33 ל-100 דולר. כתובות אלו ישמשו לאחר מכן את מפיצי דואר הזבל השולחים פרסומות באופן אוטומטי למיליוני גולשים.

מישהו, מהצד השני של המתרס, חושב שיש בזה כסף, ומוכן לשלם על זה.

עדיין חושבים שאין כלום באימייל?

No comments:

Post a Comment